Дата 22.03.2021р.
Тема:
Конструювання виробу методом фантазування.
Практична робота: Виконання малюнка деталей виробу.
Сьогодні у своїй роботі
застосуємо метод фантазування. Для створення нового раніше ніде не
використовуваного об’єкта праці може бути недостатньо інформації отриманої з
різних джерел – книг, журналів, газет, статей, комп’ютера, Інтернету. Тому свій
майбутній оригінальний задум ми створюємо за допомогою методу фантазування.
Суть цього методу полягає в тому, що об’єкт створюється в уяві, а потім
переноситься на папір для коригування та вдосконалення його розмірів і
параметрів. Слід врахувати, що з сфантазований
об’єкт має бути реальним у виготовленні.
Метод фантазування.
Основа методу ------
Перенесення персонажів, техніки і подій
в інші умови
Суть методу ------
Межує з казкою, фантастикою
Завдання
методу ------ Навчитися характеризувати предмети та
явища
і пристосовувати їх до нових умов
Застосування
методу ----- Під
час створення принципово нової конструкції
виробів, придатних для роботи в
нових умовах.
Метод фантазування розвиває творчі здібності, спостережливість, уяву, дозволяє реалізувати найбільш сміливі задуми. Створення ескізного рисунка дає можливість на початковій стадії проектування уявити, як буде виглядати виріб, скорегувати його властивості, риси, характеристики. Доцільніше створити кілька начерків і вибрати серед них найкращий варіант: найбільш цікавий,незвичайний, красивий, простий.
Виконайте завдання: створити ескіз рисунка мальованки.
Роботу надсилайте на вайбер 0680483639
25.03.2021 Основи здоров'я.
Тема: Дитина у автономній ситуації. Безпека в
побуті. Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства,
проникнення в оселю зловмисників. Практична робота № 26, 27: «Моделювання
безпечної поведінки із людьми», «Обстеження безпеки своєї оселі».
Сьогодні ми з вами переглянемо відео за
посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
Ви
зрозуміли, що сьогодні ми будемо говорити про безпеку в побуті. Також поговоримо про те, як треба
поводитись, коли ви залишаєтесь удома самі.
Розглянемо деякі з небезпек.
Небезпека перша. Гострі, колючі та ріжучі предмети.
Правило 1. Усі гострі, колючі та ріжучі предмети обов'язково
треба класти на свої місця. Порядок в будинку не тільки для краси, а й для безпеки.
Небезпека друга. Електричні прилади.
Вони можуть вдарити струмом або
стати причиною пожежі.
Правило 1. Идучи з дому і навіть з кімнати, обов'язково вимикай
телевізор, магнітофон, праску та інші електроприлади.
Правило 2. Ніколи не тягни за електричний провід руками.
Правило 3. В жодному разі не підходь до оголених проводів і не торкайся їх.
Небезпека третя. Ліки і
побутова хімія.
Правило 1. В жодному разі не пробуйте ліків. По-перше, це несмач-но, а по-друге, неправильно спожиті
ліки можуть лише зашкодити.
Правило 2. Що таке побутова хімія? Це пральні порошки, засоби для миття посуду, засоби проти тарганів та багато іншого. Діти, звичайно, не
таргани, але отрута проти тарганів діє і на людей. Тому не можна відкривати жодних
упаковок з побутовою хімією.
Небезпека четверта (невидима і нечутна). Велику небезпеку становить
газ.
По-перше,
скупчившись
на кухні, він може вибухнути.
По-друге,
ним
можна отруїтися.
Тому,
відчувши
запах газу, дотримуйся таких правил:
Правило 1. Терміново скажи про це дорослим.
Правило 2. Треба відразу ж відчинити вікна і провітрити квартиру.
Правило 3. Перевір, чи закриті крани на плиті.
Правило 4. Негайно зателефонуй за номером «104».
Правило 5. В жодному разі не вмикай світло і не запалюй сірників.
ПАМ'ЯТКА
«Один удома» Як захиститися від зловмиспиків?
¾ Якщо ти сам удома, попроси своїх друзів і знайомих, щоб
вони попереджали тебе про свій візит по телефону.
¾ Якщо дзвонять у вашу квартиру, не поспішай відчиняти
двері, спочатку подивися у вічко і запитай, хто це (незалежно від того, сам ти вдома або з близькими). На
відповідь «Я» двері не відчиняй, попроси
людину назватися.
¾ Якщо особа представляється знайомим
твоїх рідних, яких в даний момент немає вдома, не відчиняючи дверей, попроси
її прийти іншим разом
і зателефонуй батькам.
¾ Якщо людина називає незнайоме
тобі прізвище, кажучи, що їй дали цю адресу, не відчиняючи дверей, поясни їй, що вона неправильно записала потрібну їй адресу і зателефонуй батькам.
¾ Якщо незнайомець представився працівником
ЖЕКу, пошти або іншої установи сфери комунальних послуг,
попроси його назвати прізвище і причину приходу, потім зателефонуй батькам і виконай їхні вказівки.
¾ Якщо прийшов чоловік і представився співробітником відділу
внутрішніх справ (міліції), не відчиняючи дверей,
попроси прийти його в інший час, коли дорослі будуть удома, і повідом про це батьків.
¾
Якщо незнайомець попросив
скористатися телефоном для
виклику міліції або «швидкої допомоги», не поспішай відчиняти двері; уточнивши, що необхідно зробити,
сам виклич потрібну службу.
¾
Якщо на сходовому майданчику зібралася
компанія, розпиває спиртні напої і заважає твоєму відпочинку,
не вступай з нею в конфлікт, а виклич міліцію.
¾
Виносячи відро для сміття або йдучи за газетою, подивися
спочатку у вічко, чи немає сторонніх осіб поблизу твоєї квартири; виходячи, замкни двері.
¾ Удверях квартири не залишай записки про те, куди ти пішов і коли повернешся.
Разом з батьками визначити рівень безпеки своєї оселі за заданим алгоритмом
(картки для д/з).
Поставити ‘+’
або ’-‘ . Підрахувати бали (‘+’ 1 б.;’ –‘ 0 б.).
Картка для д/з.
1 |
Наявність
будинкової пожежної сигналізації |
|
2 |
Наявність
домофонної системи |
|
3 |
Надійність дверних
і віконних конструкцій |
|
4 |
Наявність
сторожової собаки |
|
5 |
Обізнаність всіх
членів родини про можливі комбінації шахраїв |
|
6 |
Відсутність у дітей
проявів хизування статками родини |
|
7 |
Наявність
автоматичних систем захисту при користуванні електро-водо-та газовими
побутовими приладами. |
|
8 |
Проведення батьками
інструктажу з правил безпечної поведінки,кожного разу ,коли діти залишаються
самі в дома. |
|
9 |
Не байдужість і
спостережливість сусідів. |
|
10 |
Дотримання правил
безпечної поведінки в оселі дітьми,на час відсутності дорослих |
|
11 |
Можливість швидкого
телефонного зв’язку дітей з батьками |
|
12 |
Знання дітьми
номерів телефону екстринних служб допомоги |
|
Телефонне, телевізійне та Інтернет-шахрайство.
Статистика
свідчить,
що з 96% дітей-користувачів Інтернету віком
— Хто з вас спілкується в «Контактах»? Чи є там ваш номер
— Як ви думаєте, чи безпечно це? Свої дані потрібно тримати у
Ось
кілька
простих правил, яких слід дотримуватися:
— при спілкуванні треба
використовувати тільки ім'я або псевдо
— номер телефону, свою адресу, місце навчання не можна нікому
— без контролю дорослих
не можна зустрічатися з людьми, зна
Також
почастішали
випадки телефонного та телевізійного шах райства. Наприклад, вам може прийти таке смс-повідомлення: «Надіішли SMS та отримай додаткові бонуси для гри!», «Лише одне SMS — і ти зможеш виграти крутий
подарунок!», «Придбай програму
читання чужих SMS -повідомлень.'», «Не можу тобі додзвонитися, немає
грошей, надішли 5 грн», «Перекажіть кошти на рахунок та отримайте вдвічі більше.», «Щоб завантажити цей фільм, наді шли SMS для отримання коду» та інші.
Мобільне
та
Інтернет-шахрайство спрямовані, перш за все,
1.
Шахраї
розсилають СМС з проханням про допомогу хворій
2.
Ви
отримуєте СМС про надходження на ваш рахунок коштів,
3. Ви отримуєте СМС про те, що виграли машину, комп'ютер
або путівку. Щоб отримати виграш, необхідно
покласти гроші на свій рахунок, але перед цим набрати під диктовку код, набираючи який, ви переказуєте гроші зі свого рахунку на рахунок шахрая. Можна стати жертвою і «блакитного екрану».
«Пришли якомога більше SMS -ок і виграй комп'ютер (мобільний телефон, поїздку на Гаваї)» або «Дай відповідь на запитання телевікторини», на
яке може відповісти навіть маленька дитина, — такі оголошення
просто заполонили телевізійний ефір. Але зазвичай в нижній частині кожного
з них
ледве помітним дрібним шрифтом зазначена ціна
послуги, а вона досить велика. Виграє в такому розіграші тільки кожне соте або тисячне повідомлення. Тож будьте уважними.
Для
закріплення матеріалу подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
Домашнє завдання: Складіть правила поведінки для тих,хто залишився в
дома сам’’.
Немає коментарів:
Дописати коментар